Rubriky
ERP systémy

ARBES FEIS – každoroční aktualizace přináší v pořadí již 16. verzi

Společnost ARBES Technologies, přední český tvůrce a dodavatel informačních systémů pro malé a střední podniky, státní správu, samosprávu a zdravotnické organizace, vydal novou verzi úspěšného systému ARBES FEIS 16.

V prvním červnovém týdnu, jako již tradičně, vydává společnost ARBES Technologies novou verzi svého ERP systému ARBES FEIS s číselným označením 16. Kromě množství drobných úprav a vylepšení obsahuje nová verze dvě zásadní vylepšení – podporu QR kódů a nový reportingový modul.

S QR kódy se v současné době setkáme na každém kroku, od turistických informačních cedulí až po reklamní letáky. S rostoucí oblibou chytrých mobilních zařízení jejich možnosti stále rostou, pro ekonomický informační systém ARBES FEIS jsme však zvolili nejobvyklejší podobu QR kódů. FEIS v nové verzi umí vygenerovat a do tisku umístit QR platbu, tedy kód s platebními údaji vystavené faktury, aby měl každý zákazník možnost platbu jednoduše mobilním zařízením načíst a ihned uhradit. Současně je možné si zobrazit jakéhokoliv partnera ze systému ARBES FEIS ve formátu QR vizitky a snadno jej tak přenést do mobilního zařízení mezi ostatní kontakty.

Druhou významnou novinkou pro letošní rok je představení nového modulu FEIS Reporting, který je postaven na úspěšné platformě produktu ARBES Reporting. ARBES Reporting se stal v minulém roce finalistou soutěže IT Produkt 2014, naši zákazníci tak díky nové verzi ARBES FEIS 16 získají výhodu ARBES Reporting využívat. Nový modul slouží pro účely reportingu a analýzy ekonomických dat systému ARBES FEIS. V základním konfiguračním balíčku je součástí modulu sada předdefinovaných reportů/dashboardů a analytická vrstva v podobě OLAP kostek, která umožňuje snadnou analýzu účetních dat jednoduchým přetahováním atributů myší. Řešení je libovolně rozšiřovatelné o další datové oblasti nejenom ze systému ARBES FEIS, ale dalších provozních systémů, čímž se může stát centrálním reportingovým systémem organizace.

ARBES-Technologies

Historie produktu ARBES FEIS

ARBES FEIS je moderní, technologicky vyspělý a uživatelsky přívětivý podnikový informační systém. Představuje ideální řešení pro firmy a organizace, které chtějí automatizovat rutinní činnosti, optimalizovat procesy v oblasti ekonomické, účetní a daňové agendy, zajistit transparentnost a docílit vyšší efektivity a úspor. Díky modulární struktuře a širokým možnostem parametrizace jej lze využít v jakémkoliv typu ekonomického subjektu i segmentu trhu. Profitovat z jeho nasazení mohou jak finanční instituce, tak i výrobní a obchodní společnosti či zdravotnické organizace. Systém není závislý na české legislativě a úspěšně se používá i v řadě dalších zemí. Historie ERP systému ARBES FEIS sahá až do roku 1994, kdy byla uvedena na trh jeho první verze. Od té doby byl systém nasazen do provozu u stovek zákazníků. Po celou dobu byla a je velká pozornost věnována údržbě a rozvoji systému a péči o klienty.

O společnosti ARBES Technologies

Společnost ARBES Technologies byla založena 20.9.1991. V průběhu své mnohaleté působnosti získala společnost ARBES bohaté zkušenosti v oblasti tvorby, vývoje a podpory softwarových řešení. Portfolio informačních systémů skupiny ARBES Technologies tak zahrnuje komplexní a nejnovější řešení pro retailové a privátní bankovnictví, správu investičního portfolia, obchodování s cennými papíry, správu a distribuci otevřených podílových fondů, finanční leasing a řešení pro enterprise content management a business proces management. Od roku 2012 se ARBES také věnuje rozvoji řešení pro správu obsahu a podporu obchodních procesů na platformě Documentum. Od roku 2014 dodává kompletní řešení pro leasingové společnosti, integruje biometrické podpisy a sleduje nové technologické trendy, které zakomponovává do svých řešení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *