Rubriky
Články

Zásilkovna se stává strategickým partnerem SizeID

Technologický e-commerce startup SizeID spojuje síly s projektem Zásilkovna.cz a jeho zakladatelkou Simonou Kijonkovou, která do SizeID vstupuje majetkově. Synergie těchto projektů přinese online prodejcům unikátní řešení podporující pohodlný a spolehlivý nákup oblečení a módy na internetu. Spolupráce pro SizeID znamená také podporu při chystané expanzi na zahraniční trhy, kde již Zásilkovna úspěšně působí.

SizeID je mladá společnost působící v oblasti e-commerce (založena byla na konci roku 2014).  Jejím cílem je pomoci zákazníkům při internetovém nákupu oblečení – konkrétně tedy zjednodušuje systém výběru vhodné velikosti oblečení pomocí standardizace velikostních tabulek. Dokáže tak doporučit správnou velikost oblečení a bot v různých internetových obchodech.  Odpadá tedy složitý výběr a významně se snižuje riziko vrácení zboží z důvodu špatné velikosti, které představuje ztrátu času i peněz – jak nakupujícího, tak prodávajícího.

Zasilkovna_a_Size_ID_1
foto: Simona Kijonková, majitelka Zásilkovna.cz, Adam Bičiště a Jakub Šindelář z projektu SizeID

Jak říká spoluzakladatel SizeID Adam Bičiště: „Mluvili jsme s mnoha investory.  Spojení se Zásilkovnou nám ale dávalo prakticky od začátku největší smysl, takže jsme nalezli rychle společnou řeč.  Simona má mnoho zkušeností a rozhled v našem oboru. To jí umožňuje vidět dopředu a velmi dobře řídit strategický rozvoj. Růst Zásilkovny dokazuje, že přesně ví, co dělá.’’ SizeID využívá již řada jednotlivců a internetových obchodů (např. snowbitch.com nebo boardstar.cz) a vyvinul i vlastní mobilní aplikaci pro snadný výběr velikosti.

“Nákup oblečení online bude mít v nejbližších letech významnou růstovou tendenci. Na druhé straně vnímám určitou bariéru, která některým zákazníkům brání nakupovat oblečení na internetu z důvodu, že si jej předem nemohou vyzkoušet. I v rámci Zásilkovny jsme stále hledali cesty, jak nákup módy online zákazníkům co nejvíce usnadnit, proto mne velmi oslovil projekt SizeID, který problém řeší ještě před jeho samotným vznikem, a tak sníží počet vratek a reklamací na minimální hranici. Jedná se o nejen na českém trhu ojedinělý projekt, který má velký potenciál růstu,” vysvětluje Simona Kijonková.

S podnikáním začala Simona Kijonková v roce 2008, kdy se v oblasti IT podílela zejména na vývoji webů a e-shopů. O dva roky později odstartovala svůj zatím nejúspěšnější projekt – Zásilkovnu. Kijonková se tak stala jednou z mála úspěšných žen v oblasti českého e-commerce. Zásilkovna za pět let vybudovala síť téměř 500 poboček v 5 státech a prostřednictvím vlastní logistiky pomáhá e-shopům se zajištěním logistiky na míru.  V roce 2015 vstoupila Kijonková do vývojářské firmy MYPS a připravuje další nové projekty. Je členkou představenstva ADMEZ a revizní rady PR klubu ČR.

Zásilkovna poskytuje pro více než 8300 e-shopů expandující síť poboček i obchodů a veškeré logistické služby spojené s dopravou zásilek – jak v rámci ČR, tak i do ostatních zemí Evropy. V Česku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Německu, Rakousku a na Slovensku je možné doručit zásilku na jedno z 505 výdejních míst nebo přímo na adresu koncového zákazníka.

Další informace o projektech naleznete na www.sizeid.cz a www.zasilkovna.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *