Rubriky
Články

Nový modul Byznys Servis v informačním systému Byznys ERP

Možnosti podpory servisních služeb rozšířila v podnikových informačních systémech Byznys ERP společnost J.K.R. s novým modulem Byznys Servis. Řešení umožňuje kompletní management servisních případů včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další.

BYZNYS_Servis_Servisni_pripad_oprava

Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci,“ říká Jiří Rákosník, obchodní ředitel společnosti J.K.R. „Dodavatel tak může mít přehled nejen o množství a parametrech servisních zásahů, ale také o jejich provedení, a v návaznosti na další součástí informačního systému o kvalitě výrobních procesů či součástek od subdodavatelů.“

BYZNYS_Servis_Servisovany_sortiment

Základem je nabídka servisovaného sortimentu, kde se evidují jednotlivé položky včetně jejich vazeb na další informace v rámci informačního systému Byznys ERP. Součástí je i tvorba daňových a pohybových dokladů včetně výstupů. Seznam jednotlivých oprav je evidován v nabídce Servisní případ. Zde je možné zadávat základní údaje, které jsou zapotřebí pro zaevidování jednotlivého případu, například zákazník, kdy a kdo převzal servisovaný sortiment, popisy závad a podobně. Z formuláře Servisního případu lze vytvářet předběžnou kalkulaci s rozepsáním práce, materiálu a tím stanovení předběžné ceny opravy. Důležitou funkčností jsou záložky Spotřeba a Práce, kde je možné vytvořit skladové výdejky na sortimenty, které bylo potřeba pro opravu servisovaného sortimentu nebo vykázat skutečnou práci. Tyto údaje jsou následně přeneseny do generované vydané faktury.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *