Během uplynulých 12 měsíců přibylo v podnikových informačních systémech Byznys ERP 332 změn a 104 novinek. Nejvíce nových funkcí přidali vývojáři J.K.R. v oblastech výroby, skladu, servisu a online přístupu. Mezi nejzásadnější novinky patří podpora servisních služeb s modulem Byznys Servis a online zpracování s řešením Byznys Online.
Řešení Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci.
Novinky modulu Byznys Online reagují na zkušenosti a potřeby uživatelů. Zlepšení doznala optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím vyšší efektivitu a rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování. Do prostředí Byznys Online byl také nasazen asynchronní grid. Zpracování tohoto gridu je zhruba 2x rychlejší, než u staré varianty. Nově také přibyla podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online je mimo jiné možné plně ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.
Odborníci ze společnosti J.K.R. do podnikových informačních systémů Byznys ERP průběžně zahrnovali také veškeré legislativní změny, z nichž lze vypíchnout například Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) a Kontrolní hlášení.