Zdlouhavé a komplikované obchodní procesy při koupi nového bytu straší mnoho zájemců i samotné developery. S řešením, jak co nejrychleji reagovat na poptávku zákazníků, přišla společnost Star Group v projektu Nové Chabry. Unikátní software realPad CRM od odborníků z EASYCORE MEDIA dohlíží na stoprocentní klientský servis ve všech fázích prodeje. iPad aplikace pak při prohlídkách usnadňuje práci prodejcům i rozmýšlení kupujícím. Software je prvním svého druhu na českém trhu realit a krátce po uvedení našel uplatnění jak u nás, tak v dalších třech zemích.
Po řadě zkušeností s menšími projekty se společnost Star Group rozhodla realizovat mnohem větší výzvu – areál Nové Chabry na území Prahy 8. Kromě 800 bytových jednotek v nízkopodlažních domech zahrnuje plán výstavby také malé komerční centrum s obchody, mateřskou školu, cyklostezku a další možnosti sportovního i společenského vyžití.
„Urbanismus takového rozsahu vyžaduje posílení administrativy a lepší synchronizaci informací vysílaných směrem k zákazníkům. Jedinečný software od vývojářů z EASYCORE MEDIA umožní i ve velkém projektu, jako jsou Nové Chabry, zachovat špičkový klientský servis s individuálním přístupem ke každému zájemci. Chyby, kterých se v obchodních procesech běžně dopouštějí developeři jiných masových projektů, speciální software stoprocentně eliminuje,“ uvedl Tal Grozner ze společnosti Star Group.
Propracovaný CRM (customer relationship management) software eviduje veškeré obchodní aktivity developera, od fáze prvního kontaktu s klientem prostřednictvím webového formuláře přes předběžné rezervace po uzavření smluv, pravidelné splátky a technické prohlídky až po zápis do katastru.
„Systém nepřetržitě produkuje aktuální údaje v návaznosti na činnost firmy. Kontroluje obchodní vztahy a závazky, předběžné rezervace bytu, kupní smlouvy i vklady na katastr. Na základě uložených dat okamžitě a automaticky generuje reporty o vývoji prodeje pro strategické plánování vedení společnosti,“ popsal Marián Škvarek z vývojářské společnosti EASYCORE MEDIA.
Software dohlíží na kvalitu veškerých obchodních procesů, které bývají při předání nového bytu komplikované. „Stává se například, že klient nepředloží včas hypoteční smlouvu, je v prodlení s platbou, nebo naopak uhradí nemalou částku a developerovi trvá týdny ji zaevidovat. Kvůli zastaralým systémům bývají jednání zbytečně zdlouhavá a netransparentní,“ míní Marián Škvarek. „Software realPad CRM, vyvinutý speciálně pro trh s novými byty, podle dosavadních reakcí developerů zjevně narazil na díru na trhu. Ukončil časově náročné a chybové zpracovávání informací ze změti desítek excelových tabulek.“
Systémovou součástí je také přehledná iPad aplikace, která prodejcům i kupujícím poskytuje kompletní přehled informací přímo při prohlídkách bytů. Podle Pavla Štefana, prodejce v Nových Chabrech, mu nový systém ušetřil čas i náklady. Místo stohů vytištěných materiálů si v terénu vystačí s tabletem. „V aplikaci mám vše potřebné hned k dispozici – ceníky, mapy, vizualizace, standardy, znění smlouv, splátkové kalendáře a další. Jednoduše mohu vyfiltrovat volné byty podle požadavků klientů a při prohlídce odesílat přímo na jejich e-mail například půdorysy, které si přejí mít k dispozici. Na místě lze také udělat předrezervaci bytů. Pokud si klient nevybere v jednom projektu, mohu mu ihned nabídnout projekt další, ukázat informace o lokalitě, ceny, dispozice a podobně,“ popsal Pavel Štefan.